niedziela, 21 kwietnia 2013

........................................................................................................................................................................


#WNĘTRZA#


Już widzę ten koszmar kiedy przyjdzie mi urządzać własne mieszkanie,nie jestem dobra w dokonywaniu szybkiej i zdecydowanej decyzji zwłaszcza kiedy jest tyle pięknych rzeczy i tyle pomysłów.

Grzebię w necie i wyszukałam dla Was (moim zdaniem) kilka zdjęć z cudownymi wnętrzami, cieszcie oko i szukajcie inspiracji :)  Ja mam dość na dzisiaj trochę mnie skręca jak pomyślę,że to czyjś domek :P więc dość dołowań na dzisiaj :D

Miłego dnia Małpiszonki
Reika :**

























1 komentarz:

  1. Każde z tych wnętrz jest piękne! CIęzko by mi było wybrać jedno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie