niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwester

Wczoraj zastanawiałam się nad tym po co robić plany na sylwestra ? zawsze je robię i robię i nigdy nie idzie zgodnie z planem pierwotnym. Wszyscy zawsze mi wchodzą na głowę ,że to najważniejsza impreza w roku i szał !! urwanie dupy ! czasem mi się udziela gorączka i się spinam ale potem przychodzi co do czego i przypominam sobie że nigdy jeszcze nie udało mi się zrealizować sylwestrowych planów więc gorączka opada.
Zgodnie z tradycją o której wspomniałam wcześniej :) miałam sylwestrowe plany, razem z moimi małpiszonami miałam iść na swój pierwszy w życiu bal sylwestrowy no i potwory mnie wystawiły ( sylwester w dwójce musi być w tym roku bardzo ciekawy) :P a ja podczas "gorączki" "przegrzmociłam" całe centrum handlowe w moim mieście :( no cóż balu nie będzie ale kiecka zostanie ze mną na zawsze:) będę ją ubierała i się gapiła na siebie w lustrze.
 Jest cudowna taka grrr... mrrrr... mrau... i wiele wiele innych ambitnych słów mogłabym użyć aby ją opisać :D ( tz.w sumie jak ją założyłam naszła mnie zupełnie inna myśl ale ją zachowam tylko dla siebie :P) w każdym razie niema co gadać Mohito po raz kolejny mnie nie zawiodło.
 Życzę Wam bajecznej imprezy sylwestrowej :))))) 
Buziaki Reika:**




Sukienka - Mohito
Buty - Genetic
Torebka - dzieło Deneris :P













11 komentarzy:

  1. fajny klimacik stworzyłaś tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka!

    szczęśliwego nowego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sukcesów tych blogowych też, a jakże, wielu wyzwań, spotkania ciekawych ludzi i mnóstwa inspiracji, a sukienka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. No i oczywiście obserwuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, zjawiskowa sukienka! Też chcę taką! (chociaż zastanawiam się w tym momencie czy biała nie byłaby jeszcze ładniejsza)

    Ja osobiście jakoś nie czuję szału sylwestra. Dzień jak każdy inny :)

    Ale życzę udanej imprezy jędzo :)

    Bye

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka idealna na sylwestra ;) HAPPY NEW YORK !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka sukienka :)

    Buty na zdjęciu są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał zajebiscie wyglądałaś <3
    cudowna ta sukienka :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością jeszcze uda Ci się założyć tą sukieneczkę, nic straconego :-) Śliczne są te cekiny i przezroczystości *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja, nieziemska sukienka i ten dekolt na plecach :) p.s. szczególnie polecam dziewczynom, które nie lubią głębokich dekoltów z przodu ;) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) mi również się podoba właśnie ten dekolt <3 genius go wymyślił.

      Usuń
  10. blog wart jest uwagi, obserwuję:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie